Gebouw en tuin

De school ligt aan de Acacialaan 32a in Bennekom. Hier is ook de hoofdingang. Daarnaast is de school ook te bereiken met een pad tussen Laarweg 15 en 17. Op het terrein staan twee gebouwen: het kleutergebouw, waarin de kleutergroepen zijn ondergebracht, en het ‘hoofdgebouw’, voor de groepen 3 tot en met 8. De school beschikt over veel speelruimte op het terrein en ligt op loopafstand van het bos.

Kleutergebouw

Het kleutergebouw bestaat uit drie groepslokalen, een hal, een keuken en toiletten voor kinderen en volwassenen.
Een van de groepslokalen is groot genoeg voor activiteiten met alle kleuters, zoals een afzonderlijke weeksluiting.
In de hal van het kleutergebouw is een timmerhoek op maat van de kleuters gebouwd.
Elk lokaal heeft voor noodgevallen een eigen uitgang.

Hoofdgebouw

In het hoofdgebouw hebben we een grote hal en zes groepslokalen. In de hal neemt het podium een belangrijke plaats in. Hier wordt iedere vrijdagmiddag de weeksluiting gehouden. Speciaal hiervoor is ook de toneelhoek, waar geschminkt wordt en waar toneelkleding en attributen worden bewaard. In de hal zijn ook het documentatiecentrum en de leesboeken voor leerlingen te vinden. Er zijn verschillende werkplekken waar kinderen individueel of in kleine groepjes kunnen werken.

Verder zijn er ruimtes voor remedial teaching, klassenverkleining, de intern begeleider en de directie. Er zijn twee keukens en een extra lokaal dat ook wordt gebruikt door de buitenschoolse opvang.

De tuin

Er zijn twee grote pleinen, een klim-en-klauterbos, diverse stroken tuin en een moestuin. In 2017 is het schoolterrein heringericht, met als leidende thema’s ‘groen en natuurlijk’, ‘sport en spel’ en ‘cultuur’.